Divoque

Shop

Faq

Veel gestelde vragen.

01. Bestellingen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van bestelbevestigingen nog wel eens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken? Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uitgaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen. Dan kunnen wij het persoonlijk voor je nakijken.

Kan ik het afleveradres veranderen na bestelling?

 
 

Kan een bestellingen geannuleerd worden ?

02. Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten ?

Verzendkosten zijn vanaf 4,95 euro voor kleine bestellingen. Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden. 

Wat is de levertijd?

Indien je artikel op voorraad is bij Divoque dan is de levertijd binnen 48 uur. Indien een artikel niet op voorraad is wordt je hiervan op de hoogte gebracht

Wat als mijn bestelling niet aankomt ?

Dit is uiteraard vervelend. Neem hiervoor contact met ons op zodat we u gerichter kunnen helpen.

03. Retourneren

Hoe kan ik mij bestelling retourneren?

Wanneer u niet tevreden bent over uw bestelling. Kunt u een retourverzoek aanvragen. Hiervoor sturen wij na het betalen van de retourkosten een label op.

Waarom is retourneren niet kosteloos ?

Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en draag je de verzendkosten van de retourzending. De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb ?

Onze retourtermijn is 2 weken. Meestal is dit al wel eerder. Vanaf het moment dat je retourzending is verwerkt en je de mail ontvangt dat het geld is teruggestort duurt het 5 tot 10 werkdagen voor het aankoopbedrag op je rekening staat.

04. Returns, exchanges and complaints

When do I receive my order?

When placing the order, a day of shipment is indicated. After the order has been placed, the same delivery time will also be stated on the order confirmation. It is therefore never possible that during the order, the shipping day on the website, is different than on the order confirmation.

I now see the longer delivery time of (a part of) my order. How can I cancel it?
If the order has a longer delivery time than you had previously seen, it is of course possible to cancel (a part of) the order. For this you can contact our customer service. They will cancel the order for you. The purchase amount will be back on your bank account within two working days. When an order has already been shipped, it can no longer be cancelled.
When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.
Image Newsletter
gekocht
verified
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare